سهندسهند، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

شاهزاده زندگی من

تولدم نزدیکه (نظرخواهی)

1391/6/4 17:14
نویسنده : مامانی
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خاله های خوب و دوست داشتنی با نی نی های نازشون.

خاله های گلم جشن تولد سه سالگیم نزدیکه و مامانم داره یواش یواش کارهاشو میکنه؛ آخه قصد داره امسال برام تولد ماشینی بگیره...

خیلی از این بابت خوشحالیم، هم من هم مامان و بابام.

داره سه سالم میشه و دیگه برای خودم مردی شدم... (( البته اینو مامانم میگه!!!!))

خاله های قشنگم اگر هرکدوم از شما که میاین و به خونه کوچولوی من سر میزنید، نظری یا پیشنهادی توی مغزهای خوشگلتون دارید که میتونه توی هرچه بهتر برگزار شدن جشن تولد سه سالگیم کمک مامانم بکنه حتما توی قسمت نظرات برامون درج کنید.

نظراتی شامل تهیه غذا

منوی غذا

انواع دسر (البته لطفا طرز تهیه اش رو هم به مامانم بگید؛ خدا میدونه شاید بلد نباشه. (اینو یواشکی میگم تا مامانم ناراحت نشه)

تزئینات

دعوت مهمونها یا هرچیز دیگههههههه...

هم من هم مامانم از شما ممنونیم...

همتون رو دوست دارم سهند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 شهریور 91 8:50
ای جان خاله قربون اون چشمات که دیگه داری برای خودت مردی میشی...فدای اون شکل و شمایلت من الان ایده خاصی به ذهنم نمیرسه خودمم همیشه جشنامو در نهایت سادگی برگزار میکنم اصلا بلد نیستم کارای فانتزی کنم یا خیلی برنامه ریزی کنم برای جشنا!
بهناز خانومی
5 شهریور 91 9:29
سلام معصومه جون ممنونم از اینکه به فکرمی گلم اتفاق خاصی نیوفتاده فقط اینکه سر قضیه این موضوع لعنتی حالم خیلی گرفته شده بود خیلی ترسیده بودم آخه اصلا نمیدونستم چیه اولش واسه همینم نمیدونم چرا عقده هام رو سر وبلاگم خالی کردم و تصمیم گرفتم دیگه از خودم ننویسمم ولی همیشه به یادتون هستم و به همتون سر میزنم در مورد تولدم بزار اول چند تا آدرس سایت آشپزی بدم که خودت بری ببینی چه چیزایی میتونی انتخاب کنی بعد اگه به نتیجه نرسیدی اصلا نگران غذا و دسر نباش من خیلی چیزای خوشمزه و اآسون بلدم همش و تک تک بهت یاد میدم اصلا نگران نباش این از این در مورد تزیین هم منظورت رو از جشن ماشینی نفهمیدم چیه منظورت تمشه؟ یکم بیشتر برام توضیح بده ببینم چی تو سرتته راستی تفلد گل پسرمون مبارککککککککک ایشالله 100 ساله شه
نسترن(یک عاشقانه آرام)
5 شهریور 91 15:43
دشمنتون شرمنده باشه مامانی.... رمزو خصوصی براتون میذارم
آنی
5 شهریور 91 18:43
معصومه جون سلام, خوبی عزیزم؟ تولد گل پسرت پیشاپیش مبارک. انشااله که همیشه سالم و پاینده باشه. مهمونی سهند کوچولو عصرونه است یا شام؟ تیپ جوون بیشتر هستن یا همه سنی هست؟
fahime
6 شهریور 91 23:49
تولد خوشگلم مبارک فدات شم
fahime
6 شهریور 91 23:49
معصومه جون مشهد نمیای ببینمت؟
مامان نگار
7 شهریور 91 22:38
سلام معصومه جون راستش منم در تدارک تولد نه سالگی نگار با تم تینکربل هستم از اونجاییکه این تم هیچ چیزش توی بازار پیدا نشد منم یه مقدار از وسایلش رو به سایت آشنا سفارش دادم و برام فرستادن و کارت دعوت و ریسه و لیبل نی و نوشابه رو به وبلاگ تولد مبارک سفارش دادم و برام طراحی کردن غذا هم از بیرون میگیرم ولی دسر هارو خودم درست میکنم
آنی
8 شهریور 91 18:13
معصومه جون به نظر منم همون تم ماشینی قشنگه
برای منو غذا هم میتونی از غذاهای سرد مثل اولویه یا کیک مرغ استفاده کنی. یا مثلا لازانیا یا ماکارونی یا دلمه ،البته کشک بادمجون یا حلیم بادمجون هم برای عصرونه مناسب هستن.
برای دسر هم میتونی ژله رنگین کمان که بچه ها خوششون بیاد یا انواع پودینگ درست کنی.
اگه دستور هر کدومو خواستی بگو.البته میدونم خودت کدبانویی دوست خوبم.


ممنونم گلم از محبتت
مامان نگار
10 شهریور 91 15:14
موسسه آشنا www.ashena1.com www.tavalodmobarak.niniweblog.com موسسه آشنا خودشون طراحی و آماده میکنند با عکس پسر گلت براتون میفرستند وبلاگ تولد مبارک فقط طراحی میکنند بعد خودتون برای چاپ باید ببرین چاپخونه
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 21:59
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
بهناز خانومی
16 شهریور 91 10:39
معومه جون شرمندتم خانوم خیلی واسه اجلاس که تعطیل بودیم خونه هم نت نداشتم با موبایل نتونستم جوابت رو بدم در مورد غذاها بعد تعطیلات هم که اومدم نمیدونم چرا وبلاگت باز نمیشد انگار سایتتون داشت پشتیبانکیریش رو قوی میکرد نمیدونممممممممم خیلی ناراحتم که نشد کمکت کنم بخشید الانم که مطمئنم تولد سهند تموم شده از دستم ناراحت نباششششششش
مامان گیسوجون
18 شهریور 91 0:26
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php
مامان پارساکوچولو
19 شهریور 91 17:59
باران قلنبه
20 شهریور 91 17:27
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهدیه
20 شهریور 91 23:28
سلام کاش زودتر آدرس وبلاگ جدید رو برام می ذاشتی! از دیدن دوباره تون خوشحال شدم! آدرس لینکتون رو تو وبلاگم به روز می کنم!
مامان نگار
21 شهریور 91 21:14
سلام عکسای تولد نگارو گذاشتم دوست داشتید ببینید