سهندسهند، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

شاهزاده زندگی من

با کلی تاخیر اومدیم

1391/6/26 8:25
نویسنده : مامانی
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل پسرم عزیز دلم که دیگه برای خودت آقایی شدیقلب

نفس مامان چند روزی بود که اصلا دلم نمیخواست چیزی توی وبلاگت بنویسم، راستش نه به خاطر اینکه تو شیرین کاری و شیرین زبونی نمیکردی نهههههههههه... در عوض خیلی هم ناز و خواستنی شدی برای مامان فقط به این دلیل بود که اصلا دل و دماغ نشستن پای کامپیوتر رو نداشتم... امروز قصد کردم که دوباره بیام و برات بنویسم.محصل

مامانی به حمدالله جشن تولد امسالت رو برات گرفتم و شکر خدا خوب هم شد... ولی متاسفانه هنوز نتونستم عکساش رو برات بزارم که تا دو سه روز دیگه قول میدم بهت این کار رو هم انجام بدم.

عسل مامان بگم از خودت که حسابی عشقی شدی برای مامان.قلب

خیلی خوشگل حرف میزنی و با حرف زدنت دل میبری... هرجا میریم کلی از آدمها همینجوری میخت میشن، تازه یه عده هم با دست به اونایی که متوجه حضورت نشدن نشونت میدن... من به ندرت بچه هایی مثل تو رو دیدم که مردم با توجه خاصی بهشون نگاه میکنن

راستش از طرفی دلم غش میره براتنیشخند از طرفی هم همیشه این فکر توی ذهنمه که نکنه چشم بخوری...نگران

خودت مدام بهم میگی مامانی اسفند دم کن برام. چشمک(به جای دود کردن میگی دم کن). چند روز پیش بهت گفتم مامانی بگو اسفند دود کن برام.. با تعجب بهم نگاه کردی و گفتی دودهِ؟؟؟؟از خود راضی

الهی فدات بشم که انیشتنی شدی برای خودت.

جمعه شب با خانواده خاله ام اینا و دختراش و داماداش رفت بودیم بیرون، با ریحانه و طاها نوه های خاله بازی میکردی، بابایی محمد برات توپ آورده بود، تو هم توپت رو گرفته بودی توی دستت و به بچه ها نمیدادی تا بازی کنن، طاها باهات قهر کرد، طاها 7 ماه از تو کوچکتره و درست نمیتونه حرف بزنه ولی با دست بهت اشاره میکرد که باتو گهلم(قهرم) زبانکده محصلشما هم اول روی خوش نشون ندادی و تحویلش نگرفتی و دنبال کار خودت بودی، اومدی توپت رو به من دادی و گفتی گایمش کن(قایم) . منم به حرفت گوش دادم. خاله که میخواست نوه اش رو آروم کنه بهش میگفت آقا پلیسه اومده توپ رو برده تو هم پریدی وسط که نه خیر دادم مامانم گایِمِش کرده!!!!. همه زدن زیر خنده که نمیشه جلوی این بچه ها خالی هم بست...نیشخند

 بعد از مدتی که دور و بر بچه ها چرخیدی و دیدی باهات دوست نمیشن و به قولی ادا و اصولات فایده نداره اومدی گفتی مامانی توپ و بده میخوام بدم به طاها باهام آشتی بشه. بعد هم بهش دادی و قائله ختم به خیر شد... توی این مدت همه حرف جمع شما بودی عسل مامان.ماچ

روز تولد شما 13 شهریوره که امسال روز دوشنبه بود عزیز دلم، ولی من پنجشنبه 16 شهریور جشن تولدت رو گرفتم، جمعه عمو حسنم با خانواده اشون اومدن خونمون برای تبریک جشن تولدت،لبخند عمو حسن با کلی ذوق نشسته بود و بهت میگفت الهی قربونت بشم عمو جون جشن تولد گرفتی.. خوب برای من هم بگیر... بعد با کادوهایی که برات آورده بودن( دوتا ماشین خوشگل) بازی میکرد و میخواست تو رو هم به وجد بیاره و باهاش بازی کنی.. مدام مثل بچه ها حرف میزد و خودش رو تکون تکون میداد... یه دفعه جلوی جمع بهش گفتی چه گد(قد) ادا افتال(اطوار) در میاری...خنده همه زدن زیر خنده و تا دقایقی فقط به این جمله شما میخندیدن... خود عمو مرده بود از خنده...نیشخند

به قول بابایی میدونی چه کلمه ای رو کجا به کار ببری.قلب

خلاصه هر ثانیه با تو بودن برای ما لحظه های نابیه که با هیچ چیزی نمیشه ثبتش کرد.........قلب

متاسفانه چند وقتیه که دوربینمون گم شده و هرجایی رو که میگردم نیست که نیست؛ نمیدونم کجا گذاشتم اصلا یادم نمیاد.

آمار عکس گرفت از شما توی این مدت خیلی کم شده یه مقداری با موبایل خودم ازت عکس گرفتم یه مقداری هم با موبایل باباامیر. قبلا به موبایل میگفتی مولوله ولی الان دیگه درستش رو میگی.

نفس مامان چند روز پیش میخواستم ببرمت دستشویی، با ذوق پریدی توی بغلم و گفتی مامانی عاشگِتَم منم بهت گفتم منم عاشقتم عزیز دلم با تعجب و تحکم بهم گفتی عاشِگ نه عاشق.

مامانی طاهره و بابایی محمد که دیگه نگو و نپرس براشون شدی همه زندگی، بهت زنگ میزنن و ساعتها باهات تنهایی حرف میزنن، انگار نه انگار که منم هستمزبان حس میکنم که یه چیزی دیگه ای براشون، یه عشق عجیبی بهت دارن، یه امیدی تازه هستی توی زندگیشون.قلب دایی جواد و دایی هادی و دایی مهدی هم که هر کدومشون یه جور خاص دوستت دارن. خلاصه اینکه هادی چند روز پیش میگفت تنها بهونه زنده موندن من سهنده، اگر سهند نبود تا حالا مرده بودم، نمیدونم چرا یه همچین حرفی میزنه ولی میفهمم که خیلی دوستت داره.قلب

سوره قل هوالله رو بهت یاد دادم و  خیلی خوب یاد گرفتی و بدون غلط میخونی. البته دو سه بار بیشتر برات تکرار نکردم بلافاصله گرفتی.

یه وقتهایی دارم با کسی حرف میزنم مثلا با باباامیر یا مامانی یا هر کس دیگه ای شما هم غرق در بازی خودت هستی یا داری تلویزیون نگاه میکنی، یه دفعه میبینم بدون اینکه نگاهت رو به ما بکنی ادامه حرف من رو میری یا اینکه اگر به نظر خودت غلط گفتم درستش میکنی ... انگار که ده تا گوش داری و تمام حواست به حرف زدن ماست.از خود راضی

عاشق رفتن به پارکی و اصلا ساعت و وقت هم برات معنا نداره با اشتیاق بازی میکنی و میدوی.

به حمدالله غذا خوردنت هم تا حدودی بهتر از قبل شده...ابرو ولی هنوز دوست داری من بهت غذا بدم وقتی میگم مامانی خودت بخور میگی نه تو بده.

میخواستیم توی این تابستونی یه مسافرت بریم ولی کار باباامیر خیلی زیاده و اصلا فرصت نداریم، مامانی دعا کن بتونیم یه مسافرت هرچند کوتاه هم که شده بریم توی خونه خیلی حوصله مون سر میره ؛ عینک

عشق مامان به زودی با خاطره تولد سه سالگیت به اضافه عکساش دوباره بر میگردم فعلا خدا حافظ

شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

یک عاشقانه آرام
26 شهریور 91 8:54
ماشالله به سهند جان...براش اسپند دم کنید رستی منتظر عکساش هستیم
بهناز خانومی
26 شهریور 91 10:15
معصومه جون سلام بازم تولد گل پسرت رو تبریک میگم انشالله صد ساله زنده باشه میتونم درک کنم بچه های تو این سن چقدر شیرین و خواستنی میشن خدا برات نگهش داره عزیزم خیلی دیر اومدی دلم بذاتون تنگ شده بود تازه وقتی فهمیدم هنوز عکس نزاشتی خیلی ناناحن شدممممممممممممممم
آنی
26 شهریور 91 14:33
تولد سهند خوشگل و نازمون مبارک باشه, انشااله شمع 120 سالگیشو فوت کنه و همیشه سالم و پاینده باشه. منتظر عکسای این خوشگل پسمل هستم
مهدیه
26 شهریور 91 18:47
سلام هر روز صبح براش و ان یکاد بخون و بهش فوت کن و بسپار به خدا! از طرف خاله هم ببوسش
مامان سانای
27 شهریور 91 12:05
سلام زنده باشه سهند جون . راستی از عروس خاله تون که تصادف کرده بودن چه خبر/
مامان پارساکوچولو
27 شهریور 91 16:37
تولد تولد تولدت مبارک همهاینا برای سهند جون
مامان نگار
27 شهریور 91 23:19
تولد سهند گل مبارک باشه منتظر عکسا هستیم
بهناز خانومی
28 شهریور 91 10:06
سهند خاله چه مامان تنبلی داری چرا عکسات رو نمیزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان محمد صدرا
29 شهریور 91 8:06
معصومه جون سلام تولد گل پسرت رو تبریک میگم انشالله صد ساله زنده باشه
مامان نسترن
30 شهریور 91 10:01
سلام مامانی. تولد گل پسر نازت مبارک
بهناز خانومی
2 مهر 91 9:56
معصومه چونننننننننن عکسا
کاکل زری یا ناز پری
3 مهر 91 17:21
تولدششششششششش مبارک چه خوب که روز عروسی ما شما هم جشن داشتید انشاالله یه روزی دامادش کنی معصومه جون خیلی خوب سهند جونو توصیف کردی یه لحظه احساس کردم از نزدیک دارم باهاش حرف میزنم من عاشق گ گفتن بچه ها به جای ق هستم دلم غش میره تو رو خدا عکساشم بزار برامون
مامان سانای
5 مهر 91 14:41
قبلا زود به زود آپ می کردی منتظر عکسای تولدیم
بهناز خانومی
9 مهر 91 11:12
نمیدونم چرا انقد تنبل شدی چی شده اخهههههههههههههههه عکسا چی شد
مهناز
19 مهر 91 17:33
منتظر عسا هستیم زود بزار برامون
مامان نسترن
21 مهر 91 18:25
نینی گل ودوست داشتنی با کمی تاخیر روزت مبارک. کودکیهات هرروز پربارترو زیباتر.
مامان رادمان
23 مهر 91 9:16
ما شا الله به پسر خوش زبونت. آره منم به اسپند دم کردن خیلی اعتقاد دارم. حتما این کار رو بکن امیدوارم همیشه این کوچولوها سالم و شاد باشن. منتظر عکسهای سهند جونم هستم .... حتما گل سر سبد اون شب بوده. دوست دارم توی نی نی گپ بیشتر با هم ارتباط داشته باشیم.
behnaz khanoomi
23 مهر 91 15:17
masume chera javab nmidi chi shode kojaii?az zohre che khabar khub shod? chera nemaii delemun shur mizan ekhob
آنی
23 مهر 91 15:46
معصومه جون کجایی؟ دلم برات تنگ شده عکسا چی شد؟ منم یه مدت که حوصله نوشتن ندارم ولی همیشه بهت سر میزنم
مامان نگار
24 مهر 91 11:20
کجایی کم پیدایی خانمی
مامان نيروانا
25 مهر 91 9:20
سلام، منم با كلي تأخير اومدم معصومه جون، ايشالا كه همه چي آروم و خوب باشه. سهند نازنينت رو ببوس. تولدش هم با تأخير بهت تبريك ميگم عزيزم. پاينده باد
مامان سانای
1 آبان 91 21:53
ای بابا کجایین شما
سمانه
15 آبان 91 18:51
سلام عزیزم کم پیدایین چرا؟//؟ دلمون براتون تنگ شده...
مامان کوثری
16 آبان 91 15:30
سلام خوبین بالاخره بعد از 2 ماه دوری برگشتم البته الان 3 هفته است اومدم از مسافرت ولی نت نداشتم و تازه امروز وصل شده خیلی دلم براتون تنگیده بود ما رو که فراموش نکردین سهند عزیزم رو ببوس خیلی دلم واسه عکس هاش تنگیده بود راستی تولدش مبارک ببخشید با تاخیر تبریک گفتیم
mamani
6 آذر 91 14:50
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟ اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما....
مامان ماهان
12 آذر 91 7:37
سلام مامانی منم مثل شما شدم حوصله نشستن پشت کامپیوتر رو ندارم ولی خوب باعرض شرمندگی تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک به به چه شیرین زبون شده گل پسر ما اسپند یادت نررررررررررررررررررره منتظر عکس هستیم
آنی
29 آذر 91 5:57
معصومه جون کجاییییییییی؟؟؟؟ نگرانت شدم
مامان کوثری
30 آذر 91 23:27
شادیتون ۱۰۰ شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما یلدا مبارک . . . از وبلاگ ها مون دیدن کنید امیدوارم به دردتون بخوره http://ninimod.niniweblog.com/ http://niniparti.niniweblog.com/
saminjon
29 دی 91 8:38
سلاااااااااااام واي جقد نازه اين كوجولو خدا حفطش كنه به منم سر بونيد خوشحال ميشم