سهندسهند، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهزاده زندگی من

اولین دندان سهند در اروپا

1391/3/4 13:15
نویسنده : مامانی
986 بازدید
اشتراک گذاری

 

اولین دندان سهند در اروپا

ما از هفتم مردادماه سال 89 تا هفتم شهریور به مدت یک ماه رفتیم اروپا. از کشور سوئیس شروع کردیم. به بارسلونای اسپانیا رفتیم بعد از اون رفتیم به پاریس از فرانسه به آلمان از اونجا به اتریش و ایتالیا و نهایتا مجددا به سوئیس برگشتیم و بعد هم خونه. سفر بسیار قشنگ و خاطره انگیزی بود که در آینده در مطلب جداگانه ای هم عکساشو می زارم هم خاطراتشو می نویسم.

از اونجایی که سهند 11 ماهش بود من تقریبا حدس می زدم که نزدیک دندان در آوردنش؛ ولی واقعا جدی نگرفته بودم. حدود 3 روز با دایی و پسر دایی بابا امیر که در آلمان در شهر اینگل اشتات زندگی می کنندرفتیم شهر ساحلی جنوای ایتالیا. شب دومی که اونجا بودیم بعد از اینکه به هتل برگشتیم  سهند خیلی بی قرار بود مدام گریه می کرد تب داشت و دائم نق نق می کرد من واقعا دیگه نمی دونستم چکار کنم از اونجایی که وقتی سهند مریض منم هیچ چیزی از گلوم پایین نمی ره مثل بیچاره ها روی تخت نشسته بودم و با گریه اون منم بغض کرده بودم. امیر برام غذا آورد ولی اصلا میل نداشتم و گفتم که غذا رو ببره . از ایران قطره استامینوفن براش برده بودم بهش دادم خورد.خلاصه با هر بدبختی ای شد خوابید تاصبح چندبار بهش قطره دادم تا تبش بالا نره، صبح که از خواب بیدار شدیم بعد از اینکه به رستوران هتل رفتیم و صبحانه خوردیم. حاضر شدیم و رفتیم که بریم کنار ساحل در کمال ناباوری من دیدم که دوتا مروارید کوچولو روی فک پایینی سهند دراومده. وای خدای من تازه دلم براش سوخت طفلک مامانی چه دردی رو تحمل کرده.

پسرک نازم ای کاش مامان می تونست همه دردهایی که کشیدی رو از وجودت به جون خودش منتقل کنه. مامانی بدون که وقتی چشمای بی رمق از دردت رو می بینم دوست دارم بمیرم تو تموم زندگی منی. هزار تا بوسه نثارت می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فرزند ما
4 خرداد 91 11:06
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
4 شهریور 91 17:28
سلام با اجازه لینکتون کردم حتما عکسای سفراتو بزار